PERSATUAN ALUMNI NADWATUSSAADAH SMU(A)AL-SAADAH
BATU MENGKEBANG 18000
KUALA KRAI KELANTAN


http://nadwatussaadah.blogspot.com

Sunday, January 17, 2010

Posto..posto..

Salam 'Alayk sahabat-sahabat...
Saya tertanya-tanya bila sahabat-sahabat nak menyumbang artikle di nadwatussaadah.blogspot.com.
Tulis lah apa sahaja.
Sebaiknya apa yang lahir dari hati.
Ataupun sahabat-sahabat boleh copy artikle dari mana-mana website. Tapi jangan lupa letak sources of artikle.
Tidak wajar kiranya hanya sebahagian sahabat-sahabat sahaja yang 'alert' dengan blog ini.
Kalau sahabat-sahabat ingin menghantar artikle-artikle untuk saya edit dahulu, sebelum saya post ke blog, saya sangat-sangat mengalu-alukan.
Sahabat-sahabat boleh emel kepada saya di alamat emel: norhaslinda87@yahoo.com.
Saya masih ingat kata-kata sahabat-sahabat untuk sama-sama membangunkan medan tulisan kita ini.
Dan saya sangat-sangat yakin, sahabat-sahabat sangat berpegang pada kata-kata..
Maaf di atas segala ketidakenakan budi bicara..
Hamba Allah, -NurAnanda.blogspot.com-

No comments:

Post a Comment